آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «یکی میاد»

آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «یکی میاد»

متن آهنگ کسری زاهدی یکی میاد

یکی میاد یه روز به جام اسم تورو صدا کنه

تو قاب خیس اون چشات خاطره هاشو جا کنه

یه نفر میاد یه روز که دلش جای دیگه ست

میگه عاشقه ولی پی حرفای دیگه ست

آخ که هیشکی واست مثل من نمیشه

عشق تو میمونه تو دلم همیشه

من هنوز میخوامت مثل اون قدیما

حرف دل عزیزم که دو تا نمیشه

آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت

آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت

چه بارونی تو راهه میگن اشکای ماهه که نم نم میچکه

غم داره که چشمام به راهه بیا افسونگری کن

شبو نیلوفری کن برای من که میخوامت یه فکر بهتری کنMusicdel | موزیکدل

آخ که هیشکی واست مثل من نمیشه

عشق تو میمونه تو دلم همیشه

من هنوز میخوامت مثل اون قدیما

حرف دل عزیزم که دو تا نمیشه

آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت

آخه چشم من به راهت کاش بیام تو خوابت

 

آهنگ جدید کسری زاهدی به نام «یکی میاد»




|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : وبمستران
تاریخ : شنبه 22 مهر 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: